Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Ik heb de foto's die ik tijdens de ALV gemaakt heb (vanaf de opening door Rijnie, tot aan het afscheid van Ruud en de heerlijke hapjes die Kragtwijk Catering verzorgd heeft) op het VOCC-intranet geplaatst in de map "Foto's". Je ziet daar een verzameling van kleine foto's, maar zodra je er eentje aanklikt, opent de foto groter (en kun je middels de pijltjes naar vorige of volgende foto gaan).
Mochten anderen hun foto's ook willen delen: volgens mij kunnen jullie ook jullie foto's in die map uploaden. Dat doe je door naar die map te gaan en op de regel van de ALV van 14-10-2021 op het plusje te klikken. Dan is het nog een kwestie van je foto's kiezen. Ben benieuwd naar alle andere foto's!
Groetjes,
Mirjam Odekerken
Bestuursburo VOCC
PS: lukt het uploaden niet, dan mag je je foto's natuurlijk ook altijd per mail naar het Bestuursburo sturen, dan zorg ik ervoor dat ze op het intranet geplaatst worden.
Reacties
Hele leuke foto's en nogmaals excuus dat ik niet bij het middagdeel kon zijn en bij het afscheid van Ruud. Maar ik heb het inmiddels goed gemaakt met Ruud.